duminică, 13 ianuarie 2013

Mai vad si altii


Omul de afaceri Silviu Prigoană a afirmat că clasa politică din ţara noastră acceptă încălcarea Constituţiei prin plata salariilor clericilor.
Prigoană, care în 2010 în Parlament a depus o cerere prin care solicita ca statul să nu-i mai plătească pe clerici, a fost cât se poate de vehement într-un interviu la Realitatea TV.
„Nu am nimic cu nimeni, dar nu mi se pare normal clasa politică să taie pensii şi salarii şi să plătească, contrar Constituţiei, clerul. E o mare greşeală, atâta timp cât clasa politică acceptă Constituţia României să fie încălcată. E o problemă de constituţionalitate aici", a declarat omul de afaceri. 
Prigoană l-a dat exemplu pe un bun amic de-al său, Daniel, managerul Bisericii Ortodoxe, al cărui salariu este de 74 de milioane net pe lună, prin lege.
„El, culmea, a depus un jurământ d-ăla, de sărăcie... Să-mi sară ochii dacă eu o să am ceva, tot ce am dau la alţii. Pai ce dai la alţii, mă, când tu iei de la toţi? Incredibil!“, a spus vehement omul de afaceri.
Daria Maria Diaconu

Sursa text si imagine: click.ro

Niciun comentariu: